جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب

جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب

جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

سلام کاربر گرامی ،اینجا فضایی است برای گزارش و خبرهای اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب،لطفا دیدگاه خود را برایمان ارسال نمایید تا ما از آنها بهره ببریم.با تشکر مدیر سایت

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۵، ۱۷:۳۱ - یاسمن
    سلام
نویسندگان

علمک در دبستان مهدیه داراب

جمشىد انصارى | يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ





نظرات  (۴)

سلام من یکی از دانش اموزان دبستان مهدیه هستم واقعاماباید عمار امام زمان ع باشیم
سلام من یکی از دانش اموزان دبستان مهدیه هستم واقعاماباید عمار امام زمان ع باشیم


سلام.
آره؛ شما درست میگین.
اما نکته قابل توجه اینجاست که باید دید در هر لحظه از زندگیمون چه کاری رو باید انجام بدیم تا عمار زمان خودمون بشیم.
بنده همیشه این جمله شهید آوینی رو در این موضوع به یاد میارم که میگن:
کارتان را برای خدا نکنید !
برای خدا کار کنید ...
تفاوتش زیاد نیست، همین قدر فرق میکند که ممکن است تو در هر جایی از دنیا در حال کسب علم برای رضای خدا باشی و امام حسین(ع) در مسلخگاه کربلا ...! .

این جمله شهید آوینی یعنی اینکه ممکنه شما هرکاری ولو خوب و عالی باشه رو برای رضای خدا انجام بدی ولی در همون لحظه که داری برای رضای خدا کاری رو انجام میدی، تکلیفت در برابر خداوند چیز دیگری باشه... .
به زبون ساده تر:
اول کاری رو که خودت می بینی صلاح هست انجام نده و بعدش بگو برای رضای خدا این کار رو انجام دادم؛ باید قبل از انجام هر کاری ببینی تکلیفت دربرابر خدا در چه کاری هست و بری همون کار رو انجام بدی هرچند که کار سختی هم باشه و به هر اندازه.
به هر حال، ممنون از حضورتون.
یافاطمةالزهرا(س)...

اخ اخ   واقعا یادش بخیر   من  از اول تا ششم توی این مدرسه بودم   و الان پزشکی میخونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی