جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب

جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب

جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

سلام کاربر گرامی ،اینجا فضایی است برای گزارش و خبرهای اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب،لطفا دیدگاه خود را برایمان ارسال نمایید تا ما از آنها بهره ببریم.با تشکر مدیر سایت

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۵، ۱۷:۳۱ - یاسمن
    سلام
نویسندگان

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار داراب در یکشنبه شب 28 آذر ماه ساعت 18 در میدان پاسداران به همراه اکران فیلم "یتیم خانه ایران" و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا از جمله فرزند سردار شهید خداداد نجفی  و فرزند شهید اکبر رحیمی در سالن سینما جوان این شهر برگزار شد.

نصب پرچمهای امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی روی زمین به عنوان نمادهای استکبار از حواشی این افتتاحیه بود.

از جمله کار های انجام شده قبل از افتتاحیه جشنوراه مردمی عمار داراب، بچه های عمار داراب به مدت 48 ساعت قبل از افتتاحیه در محل سینما جوان  مستقر شده و به تبلیغ میدانی و فروش بلیط نیم بها، همراه با روشنگری در مورد هولوکاست و استعمارگری انگلیس به منظور حضور پرشور مردم در سینما جهت تماشای "یتیم خانه ایران" و پویش حمایت از "یتیم خانه ایران" برگزار شود.

در محل بیرون سینما بچه ها بصورت خودجوش با راه اندازی ایستگاه صلواتی از نوع شلغم از عموم مردم پذیرایی کردند.

  • ammardarab2

پویش یتیم خانه ایران از شمال تا جنوب

ammardarab2 | شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ق.ظ

هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار داراب از 26 تا 28 آذر ماه  به پویش "یتیم خانه ایران"  و  اقدام به اکران تیزر و فروش بلیط نیم بها و حضور در مکان هایی از جمله مصلی نماز جمعه، مسجد خاتم الانبیاء(ص)، سالن فرهنگ شهرستان و قرارگاه خادم الشهدا به روشنگری در راستای موضوع فیلم که همان استکبار ستیزی و کشتار 9 میلیون ایرانی به دست کشور استعمارگر انگلیس است، پرداختند.

  • ammardarab2

اکران فیلم بومی در یادواره شهدا داراب

ammardarab | يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ق.ظ

📝 مستند کوتاه "حقیقت لاله ها" به کارگردانی اسما قنبرزادگان در یادواره شهدای «آبروی محله»اکران شد. این مستند سیزده دقیقه ای در یادواره شهیدان سعید و عبدالحمید حامدی از شهدای دفاع مقدس داراب، روز پنج شنبه 4 آذرماه 95 در مجتمع فرهنگی المهدی به نمایش در آمد.

«#حقیقت_لاله_ها» روایتی از زبان پدر و مادر شهیدان حامدی است که در جمع تقریبا 500 نفره خواهران بسیجی شهرستان داراب اکران شد.

📝 این مستند در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار‌ در بخش «فیلم ما» و موضوع «شهید ما» شرکت کرده است.

 لازم به ذکر است اسما قنبر زادگان کارگردان فیلم کوتاه «#قهرمان_اقعی» است که سال گذشته در بخش مسابقه «فیلم ما» ششمین جشنواره مردمی عمار حضور داشت که در اکران های مرکزی این جشنواره در سینما فلسطین تهران اکران شد.


یادواره «شهدای محله» به همت بسیج خواهران،کمیته خادم الشهدا ستاد فرهنگی نماز جمعه و پایگاه امام خمینی (ره) داراب برگزار شده بود.

 


  • ammardarab

نماهنگ #فرقم_شکسته در جشنواره فیلم عمار

ammardarab | جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

📂این نماهنگ به کارگردانی حسن برزگری هنرمند دارابی تولید شده است که در ایام محرم، نوای آن با صدای مداح اهل بیت (س) حسین برزگری و آهنگسازی و تنظیم حسن برزگری منتشر شده بود. این نماهنگ در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا کرده است. لازم به ذکر است که جشنواره عمار 8 دی ماه امسال در سینما فلسطین تهران و  سایر شهرستان ها برگزار می شود.

  • ammardarab