جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب

جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب

جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

سلام کاربر گرامی ،اینجا فضایی است برای گزارش و خبرهای اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب،لطفا دیدگاه خود را برایمان ارسال نمایید تا ما از آنها بهره ببریم.با تشکر مدیر سایت

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۵، ۱۷:۳۱ - یاسمن
    سلام
نویسندگان

۷ مطلب توسط «ammarrostaq» ثبت شده است

اکران در کانکس کلاس درس، جایی که برق هم ندارد!

ammarrostaq | يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ

 لبخندی را که بر لب این دانش آموزان نشست با دنیا عوضش نمی کنیم.

رستاق

دشت کپی

مدرسه عشایران

مخاطبان: دانش آموزان ابتدایی 

تعداد: همه دانش آموزان: 11 نفر

اکران: نبرد خلیج فارس و علمک

کانکسی که مدرسه است و برق هم ندارد!

این برنامه با اهدای جوایز و برگزاری مسابقات دارت همراه بود.

لازم است از همکاری حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) رستاق که وسیله نقلیه و سخنران در اختیار گروه قرار دادن سپاسگزاری کنیم.

  • ammarrostaq

گذری از خیابان بهشت در رستاق

ammarrostaq | شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ق.ظ

جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 15

رستاق خیابان بهشت، سالن اجتماعات شهدای رستاق(دبستان شهید خادمی رستاق) میزبان بسیجیان عماری حوزه مقاومت امام علی(ع) رستاق بود.

در این اکران نزدیک به 200 نفر حضور داشتند و فیلم های خیابان بهشت و نجات و کلیپ های پیاده ها،‌ ایران ایران انقلابی،گزینه های روی میز پخش شد. از دیگر برنامه های این جلسه سخنرانی آقای امام استاد دانشگاه و شعرخوانی بود. 

  • ammarrostaq

فیلم رقص بادکنک ها، چند قدم مانده و کلیپ های گزینه های روی میز و ای ایران امشب زینت بخش مراسم هیئت منتظران موعود پایگاه شهید مصطفی خمینی(ره) بود. در این اکران 44 نفر از بسیجیان پایگاه حضور داشتند و پس از سخنرانی فرمانده پایگاه، فیلم های فوق اکران شد.

  • ammarrostaq

عمار در حضور رؤسای ادارات شهرستان در جشن دهه فجر رستاق

ammarrostaq | چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ق.ظ

امروز ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات دبستان شهید خادمی رستاق مراسم جشنی برپا بود که با حضور جمع کثیری از مردم همراه بود. در این مراسم جشن که جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نیز به بهانه این جشن و چند افتتاحیه در رستاق حضور داشتند در بخش هایی از مراسم کلیپ های جشنواره عمار پخش گردید که با استقبال گرم حاضران روبرو شد.

به ویژه در هنگام پخش فیلم علمک که گرمای خاصی به مجلس بخشیده بود، لبخند همه حاضران به خصوص رؤسای ادارات شهرستان در نوع خود بسیار جالب توجه بود.

  • ammarrostaq

عمار در حسینیه ولیعصر(عج) رستاق

ammarrostaq | سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

همزمان با آغازین روز دهه مبارک فجر اولین فیلم جشنواره عمار ویژه خواهران در روز یک شنبه 12 بهمن در رستاق پخش شد. در این اکران که 43 نفر از خواهران پایگاه حضرت فاطمه(س) به بهانه هیئت منتظران موعود با جشنواره عمار نیز آشنا شدند. سخنران این مراسم آقای نوری فرمانده حوزه امام علی(ع) بودند. استقبال حاضران به قدری بود که همگی خواستار اکران های بیشتر در روزهای آتی شدند. در این اکران کلیپ های ویژه دهه فجر و فیلم های درختان حماسی و علمک پخش گردید.

  • ammarrostaq

جلسه گروه اکران رستاق با رابط جشنواره عمار داراب

ammarrostaq | جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ب.ظ

جلسه گروه اکران رستاق با رابط جشنواره عمار داراب و مسئول مستندسازی جشنواره آقای صالحی جمعه شب پیش از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع رستاق برگزار گردید.

در این نشست آقای صالحی ضمن برشمردن اهداف جشنواره عمار به تشریح چگونگی اکران فیلم ها و کیفیت بخشیدن به اکران ها پرداختند و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام گرفته و برنامه های آتی قرار گرفتند.

این جلسه به هنگام نماز تعطیل و ادامه جلسه پس از نماز مغرب و عشاء برگزار گردید. پایان بخش جلسه نیز پخش فیلم های علمک و بچه و مرد بود که مورد استقبال حاضران گردید. به طوری که یکی از دانش آموزان دبیرستانی وقتی که این کلیپ ها را دید، گفت که اگر امکان دارد تعداد بیشتری از فیلم ها را پخش کنید و همه کلیپ ها را ببینم که با توضیح دبیر اجرایی رستاق آقای محمد حسنی زاده مبنی بر اینکه جشنواره در مدرسه ایشان نیز برقرار خواهد بود -و طبق برنامه به مدرسه ای که این دانش آموز در آنجا درس می خواند نیز در 3 جلسه خواهیم رفت،- دانش آموز مجاب گردید.

  • ammarrostaq

اولین اکران عماری در رستاق

ammarrostaq | جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۲۶ ب.ظ

اکران من مدیر جلسه ام اولین اکران جشنواره عمار در بخش رستاق بود. این اکران چهارشنبه شب پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولی عصر(عج) رستاق در جمع اعضای حلقه شهید حمید عارف و جمعی از نمازگزاران بدون اطلاع قبلی برگزار شد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

در این اکران امام جماعت مسجد ضمن تقدیر از آغاز این کار فرهنگی در بخش رستاق از همه مردم خواست تا با گروه اکران در بخش رستاق همکاری کنند.

در این جلسه آقای محمد حسنی زاده فرمانده پایگاه شهید مصطفی خمینی(ره) و دبیر اجرایی جشنواره در بخش رستاق از برنامه ریزی حدود 40 اکران در دهه مبارک فجر در بخش رستاق از مدارس، مساجد،حسینیه ها، پایگاه ها، منازل، مغازه ها، رستوران ها، ادارات و درمانگاه های بخش خبر دادند. ایشان از همه کسانی که علاقمندند که اکران در مکان موردنظر آنها نیز انجام پذیرد خواست تا با تماس تلفنی  درخواست خود را به مرحله انجام نزدیک کنند.

برنامه همه اکران های بخش نیز تا روز شنبه در سایت خبری رستاق در بخش جشنواره مردمی عمار قابل مشاهده خواهد بود.


  • ammarrostaq