جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب

جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب

جشنواره مردمی فیلم عمار داراب

سلام کاربر گرامی ،اینجا فضایی است برای گزارش و خبرهای اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب،لطفا دیدگاه خود را برایمان ارسال نمایید تا ما از آنها بهره ببریم.با تشکر مدیر سایت

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۵، ۱۷:۳۱ - یاسمن
    سلام
نویسندگان

۱۱۷ مطلب توسط «ammardarab» ثبت شده است

اکران فیلم بومی در یادواره شهدا داراب

ammardarab | يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ق.ظ

📝 مستند کوتاه "حقیقت لاله ها" به کارگردانی اسما قنبرزادگان در یادواره شهدای «آبروی محله»اکران شد. این مستند سیزده دقیقه ای در یادواره شهیدان سعید و عبدالحمید حامدی از شهدای دفاع مقدس داراب، روز پنج شنبه 4 آذرماه 95 در مجتمع فرهنگی المهدی به نمایش در آمد.

«#حقیقت_لاله_ها» روایتی از زبان پدر و مادر شهیدان حامدی است که در جمع تقریبا 500 نفره خواهران بسیجی شهرستان داراب اکران شد.

📝 این مستند در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار‌ در بخش «فیلم ما» و موضوع «شهید ما» شرکت کرده است.

 لازم به ذکر است اسما قنبر زادگان کارگردان فیلم کوتاه «#قهرمان_اقعی» است که سال گذشته در بخش مسابقه «فیلم ما» ششمین جشنواره مردمی عمار حضور داشت که در اکران های مرکزی این جشنواره در سینما فلسطین تهران اکران شد.


یادواره «شهدای محله» به همت بسیج خواهران،کمیته خادم الشهدا ستاد فرهنگی نماز جمعه و پایگاه امام خمینی (ره) داراب برگزار شده بود.

 


  • ammardarab

نماهنگ #فرقم_شکسته در جشنواره فیلم عمار

ammardarab | جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

📂این نماهنگ به کارگردانی حسن برزگری هنرمند دارابی تولید شده است که در ایام محرم، نوای آن با صدای مداح اهل بیت (س) حسین برزگری و آهنگسازی و تنظیم حسن برزگری منتشر شده بود. این نماهنگ در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا کرده است. لازم به ذکر است که جشنواره عمار 8 دی ماه امسال در سینما فلسطین تهران و  سایر شهرستان ها برگزار می شود.

  • ammardarab

شهرستان «داراب» برترین شهرستان نیمه اول آبان 95

ammardarab | جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ



در نیمه اول آبان ماه سال جاری، اکران‌کنندگان مردمی جشنواره عمار در شهرستان داراب، بیشترین تعداد اکران‌ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، بر اساس گزارش‌های ارسالی به سامانه اکران جشنواره مردمی فیلم عمار(عمار پرتال) طی دو هفته ابتدایی آبان، ۱۶ اکران توسط فعالان فرهنگی و اکران کنندگان سراسر کشور برگزار شد.

در فاصله زمانی ۱ تا ۱۵ آبان ماه در ۱۰ استان‌ کشور از جمله اصفهان، تهران، اردبیل، خوزستان، البرز، آذربایجان غربی، فارس، گلستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی آثار عمار به نمایش درآمد و این تعداد بیانگر این است که ۳۲ درصد استان‌های کشور در دو هفته‌ی اخیر میزبان جشنواره عمار بوده‌اند.

در این میان استان تهران با ۴ و استان فارس با ۳ بار اکران، بیشتر از دیگر استان‌ها به اکران فیلم‌ها، نماهنگ‌ها و پویانمایی‌های جشنواره مردمی عمار پرداختند.

از جمله نقاط شهری و روستایی که در آن اکران صورت گرفته نیز می‌توان به «مشهد» در استان خراسان رضوی، «بیرجند» در استان خراسان جنوبی، «باغملک» و «اهواز» در خوزستان، «تهران» در استان تهران، «کاشان» در استان اصفهان، «اردبیل» در استان اردبیل، «کرج» در استان البرز، «ارومیه» در استان آذربایجان غربی و «داراب» در استان فارس اشاره کرد.

لازم به ذکر است، شهرستان داراب پس از شهرستان تهران بیشترین اکران شهرستانی را دارا بوده است.

هنرستان شهید کاویان شهرستان داراب

از نکات قابل توجه میزان اکران‌های مدرسه‌ای است که در مدت دو هفتگی مورد نظر در ۷ دبیرستان اکران صورت گرفته است از جمله دبیرستان حضرت خدیجه(س) باغملک در استان خوزستان، دبیرستان‌های عصمت و موفقیتِ ارومیه در استان آذربایجان غربی، دبیرستان آیت ا… نسابه، دبیرستان شهید معصومی و دبیرستان شهید کاویانِ داراب در استان فارس و دبیرستان عقیله بنی هاشمِ مشهد در استان خراسان رضوی. این میزان از اکران‌های مدرسه‌ای (و خصوصا دبیرستان‌ها) نشان از درک خوب فعالان فرهنگی از اهمیت کار فرهنگی برای نوجوانان دارد.

دبیرستان حضرت خدیجه(س) شهرستان باغملک

از نظر مخاطبان اکران‌ها نیز، ۵۰ درصد از اکران‌ها ویژه بانوان بوده است.

در میان آثار به نمایش درآمده فیلم داستانی «هنگامه» ۴ بار و مستند «برادران» ۳ بار به نمایش درآمده است. «با جماعت»، «راشل کوری ۲»، «مهمان ناخوانده»، «سربازان بین الملل»(انتخابات آمریکا)، «لیلا»، «بلوف»، «مورچه و سلیمان»، «عشق، عادت، …»، «جرم پرواز»، «بهمن و بختک»، «مکبر»، «بختک ۱و ۲»، «رد پای فرشته»، «بادیگارد»، «ایستاده در غبار»، «پایان نامه»، «قلاده‌های طلا»، «لکه»، «به رنگ زندگی»، «معبر» و مجموعه آثار ضد استکباری از دیگر آثار اکران شده در نیمه اول آبان ماه بوده‌ است.

  • ammardarab

کلیپ "تصویر گر راه حق"

ammardarab | جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ

در پی درگذشت هنرمند مردمی و جهانی انقلاب، زنده یاد فرج الله سلحشور، ستاد مردمی جشنواره عمار داراب کلیپ تولیدی  «تصویر گر راه حق» را منتشر کرد.


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 20 ثانیه

  • ammardarab


بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
«ما با سینما مخالف نیستیم، ما با مرکز فحشا مخالفیم. امام خمینی (ره) -12بهمن 1357»
آنجا که «مردان آنجلس» به غار بندگی پناه می‌برند و انسان را از خواب غفلت بیدار می‌کنند، آنجا که «یوسفِ صدیق» زندانیِ دل‌هایِ جهانیان می‌شود و بوی پیراهن یوسف به دیدگان انسانیت روشنایی می‌بخشد، هنر برای هنر رنگ می‌بازد و هنر برای خودشناسی و خداشناسی اوج می‌گیرد. هنرمند، مخاطب خویش را به قله‌ی معرفت و حقیقت و به اوج بندگی فرا می‌خواند و اوست که تصویرگر راه حق لقب می‌گیرد.
و تو بودی که برای خدا، برای مردم، برای انسانیت و برای حقیقت جهاد کردی...
زمین نمی‌ماند عَلَمی که به لبیک امام خویش بلند کردی... «علمدار هنر قرآنی» زنده یاد فرج الله سلحشور.
 با نهایت تاسف درگذشت این هنرمند مردمی و انقلابی را به خانواده ایشان و رهروان هنر متعهد تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن زنده‌یاد رحمت و غفران از درگاه الهی مسئلت می‌کنیم.
ستاد مردمی جشنواره فیلم عمار شهرستان داراب

  • ammardarab

به گزارش عمار داراب به نقل از سایت عمار فیلم، در کم تر از چند روز به افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار،دبیرخانه جشنواره عمار آثار راه یافتی به بخش مسابقه را اعلام کرد.

در بین این آثار فیلم "اکران فیلم های جشنواره عمار درشهر امام حسن مجتبی (ع)" و "نماهنگ گنجینه عمار" ساخته حمید صالحی و فیلم "قهرمان واقعی" به کارگردانی خانم قنبرزادگان  از شهرستان داراب دیده می شود.
گفتنی است بعد از بررسی هیئت داوران آثار برگزیده بخش "فیلم ما" در روز افتتاحیه جشنواره عمار در تاریخ 8 دی ماه در سالن شهید بهنام حیدری (حجاب) تهران ،معرفی می شوند.

منبع: سایت جشنواره مردمی فیلم عمار

برای اطلاع از اسامی آثار می‌توانید اینجارا کلیک کنید.

  • ammardarab

ساخت مستند سوژه های اکران مردمی شهرستان داراب

ammardarab | سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

به گزارش سایت«عمار داراب»، ساخت مستند سوژه‌های اکران مردمی داراب توسط دبیرخانه مرکزی جشنواره عمار در شهریور ماه 94 به مدت چند روز در داراب شروع شد.
 دبیر اجرایی جشنواره عمار در داراب گفت: شهرستان داراب در جشنواره‌های چهارم و پنجم عمار از نظر گستردگی اکران‌ها در نقاط شهری و روستایی و محتوای اکران‌هایش در کشور، بین شهرستان‌هایی است که بازخوردهای قابل توجهی از اکران‌های مردمی را دریافت کرده است.
بخش‌های ویژه این مستند در گلزار شهدای داراب، روستای رستاق، روستای آبجهان، منزل یکی از شهدای داراب و ... تصویربرداری شده است.
این مستند قرار است به عنوان یک الگوی مناسب از اکران‌های مردمی، در برگزاری جشنواره مردمی عمار سال جاری ارائه گردد.

این گروه مستند ساز، در زمان حضور خود در داراب، از مکان‌های تاریخی شهرستان و روستای لایزنگان نیز بازدید داشتند.

لازم به ذکر است دست‌اندرکاران این اثر پس از تصویربرداری در یکی از مدارس منطقه محروم شهرستان(محل اکران)، بیان داشتند: در گروه انگیزه‌ای بوجود آمده است که مستندهای جداگانه‌ای در مورد ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی، تاریخی، بومی و ... شهرستان داراب تهیه کنند.

گفتنی است مستند اکران‌های شهرستان داراب، اکنون در مراحل پایانی تدوین خود قرار دارد.


تصاویری از تصویربرداری مستند:

  • ammardarab

فراخوان ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد + دانلود

ammardarab | پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ


(جهت ثبت‌نام کلیک کنید)

متن فراخوان جشنواره  به شرح زیر است:

 به گزارش عمار فیلم، ششمین فراخوان جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال 88»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» منتشر شد. همچنین، «ایران و آمریکا» و «حادثه هفتم تیر» موضوعات ویژه ششمین دوره جشنواره هستند.
متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در پنج بخش، «فیلم»، «لوح نگار، نقد و پژوهش های سینمایی»، «گرافیک»، «بازی های رایانه ای» و «فیلم ما»، از تاریخ 25 شهریور تا 25 آبان، با مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir ، و اصل آثار را حداکثر تا تاریخ 30 آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، در این فراخوان از علاقه مندان برای اکران مردمی فیلم های جشنواره عمار نیز دعوت شده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت نام اکران اقدام نمایند.

 


متن کامل این فراخوان به شرح زیر است: ( دانلود نسخه PDF )
  • ammardarab

کرایه ها آماده ، حرف عمار در قطارشیراز - مشهد

ammardarab | يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ

به گزارش واحد خبری جشنواره عمار داراب، با توجه به حضور دو اکران کننده عمار داراب در قطار شیراز - مشهد ،فیلم های جشنواره چهارم و پنجم (کرایه ها آماده و علمک) در این قطار به اکران در آمد.یکی از ظرفیت های نمایش فیلم هایی که به شکل گرفتن سینمای مردم کمک می کند مکان های عمومی و وسایل نقلیه مانند قطالر و اتوبوس و... می باشد این اکران که در روز یکم سال 94 انجام شد که مورد استقبال  مخاطبین قرار گرفت.


  • ammardarab

تیزر اکران های فیلم های عمار سال 94 داراب

ammardarab | شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ق.ظ
  • ammardarab

گزارش ویژه: مسن ترین و پر و پا قرص ترین مخاطب عمار

ammardarab | يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۹ ب.ظ
به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،در اکرانهای سال 92 ،گروه اکران فیلم های عمار داراب در روستای سنگ چارک این شهرستان،به یک سوژه جالب بر می خورند که یکی از اهالی روستا با کهولت سن به پای فیلم های جشنواره عمار نشسته است(گزارش سال 92)،با شروع گسترده اکران های سال 93 در سطح شهرستان گروه اکران کننده باز به همان روستا جهت اکران می روند که باز هم همان سوژه ""مسن ترین مخاطب عمار"" دیده می شود(گزارش سال93).در ادامه تصویر سال 92 و93 می بینید.
                                          




  • ammardarab

عمار در روستای آبجهان داراب

ammardarab | جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ق.ظ

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب، روز سه شنبه مورخ 93/11/7 با حضور اکیپ اکران در مسجد روستای آبجهان شهرستان داراب ،فیلم های جشنواره عمار(بسته بیداری اسلامی،پیاده روی کربلا و...)به نمایش گذاشته شد که 120 نفر از اهالی روستا حضور داشتند.که فبل از اکران آقای صالح پناه بمدت 15 دقیقه به ایراد سخنرانی پرداختند.

از نکات قابل توجه این اکران این بود که اهالی مسجد و امام جماعت مسجد از سفر کربلا برگشته بودند و یکی از کلیپ هایی که بدون اطلاع از این موضوع از قب مهیا شده بود با موضوع پیاده روی کربلا بود که با پخش این کلیپ حال وهوای اکران کربلایی و بی نهایت معنوی شد و مخاطبین استقبال خوبی داشتند.

  • ammardarab

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب، با شروع موج گسترده اکران های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار در شهرستان داراب ،رسانه های خبری محلی ازاین رویداد فرهنگی استقبال کردند و این رویداد را پوشش خبری دادند.دبیر خانه جشنواره عمار داراب ازسایت داراب آنلاین بخاطر بازتاب خبر های جشنواره تشکر می کند.


لینک کامل  خبر داراب آنلاین را ازاینجا ببینید


درادامه مطلب گزارش بطور کامل می توانید ببینید

  • ammardarab

خوابگاه دبیرستانی ها میزبان عمار

ammardarab | دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ

به گزارش واحد خبری جشنواره عمارداراب،60 نفراز دانش آموزان خوابگاهی دبیرستان نمونه دولتی امام حسن مجتبی(ع) به جمع مخاطبان عمار پیوستند ودر تاریخ 4بهمن 93 از فیلم های (کرایه ها آماده ... ،نماهنگ لبیک،انیمیشن راشل کوری،درختان حماسی)دیدن کردند.از نکات جالب توجه این اکران این بود که بعد از اتمام پخش فیلم دانش آموزان گروه گروه با بچه های اکران عمار به بحث و گفتگوی صمیمانه در موضوعات مختلف پرداختند.

  • ammardarab

جشنواره عمار درگیشه های روزنامه فروشی داراب

ammardarab | دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ب.ظ

به گزارش واحد خبری جشنواره عمارداراب، با شروع موج گسترده اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در نقاط مختلف شهری وروستایی شهرستان داراب، نشریات وروزنامه های محلی نیز از این جشنواره به خوبی استقبال کردند و بخش ویژه ای را برای اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره در نظر گرفتند.


  • ammardarab

پوستر پنجمین جشنواره عمار داراب

ammardarab | جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ
در این پوستر از تصاویر شهدای دفاع مقدس شهرستان داراب بدین شرح استفاده شده است: ازراست به چپ،سردار زهرایی شهید محمد اسلامی نسب،سردار شهید غلامحسین(حمید)عارف،شهید دکتر غلامعباس رنجبر،سردار شهید عبدالکریم قدسی،سردار شهید احمد بنی اسدپور،سردار شهید غلامرضا میری،سردار شهید مجید عبدالله زاده،سردار شهید حیدر نظری،نوجوان شهید سعید بهنام،دانشجوی شهید عبدالصاحب امامی،معلم شهیدیوسف ابراهیمی
وهمینطور منقش به گنبد وگلدسته های آستان مقدس امامزاده ابوالقاسم (ع)داراب
  • ammardarab

تیزر اکران های مردمی فیلم عمار در داراب جدید

ammardarab | يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ق.ظ
 
 
 
 
 
  • ammardarab

مستند کوتاه از اکران های جشنواره عمار داراب+دانلود

ammardarab | سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ق.ظ
 
 
 
 
 
 
  • ammardarab

خاطره اى زیبا ازاکران انیمیشن خلیج فارس در داراب

ammardarab | شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

 

صبح بود طبق برنامه قراربود به دبسان قرآنى شهیدعابدى برویم واکران داشته باشیم وبعدازآن هم بایدمى رفتیم چندتا روستا. 

من ودونفرازدوستان سرموقع درمدرسه حاضرشدیم رفتیم نمازخانه بساط اکران روپهن کردیم. 

کم کم دانش آموزان واردنمازخانه شدند 

تصمیم براین بود که انیمیشن خلیج فارس پخش بشه.

پخش انیمیشن را شروع کردم ... یکى دودقیقه که گذشت متوجه شدم  سیستم صوت مشکل پیش آورده وفقط صداى هواپیماها پخش میشه ،بلا فاصله همه تنظیمات وکابل رابط صدا رو چک کردم اما باز درست نشد که نشد.نمی دونستم مشکل کار کجاست ،دوتا از دوستام بطور خاصی بهم نگاه می کردند یعنی چی شده ؟گفتم نمیدونم .با اشاره گفتن که بذار همینطور ادامه روببینن .

دانش آموزان دبستانی صدای خلبان ها رو نمی شنیدن ولی با دیدن هواپیما های جنگی وپرچم ایران باهیجان تشویق می کردندو با هم "سه سه ستاره ایران حریف نداره" می خواندندکه فضایی خیلی جالبی شده بود. در همین حین هم صدای سیستم درست شد وفضا دوچندان پرنشاط شد.

بعد تمام شدن انیمیشن هم در مورد شهیدعباس بابایی وشهید عباس دوران از خلبانان شهید دفاع مقدس از دانش آموزان سوالاتی پرسیده شدوخاطرات شان را بازگو کردیم.

بعد ازاین اکران پرهیجان تا آخر آن روز که چندین اکران خارج از شهر و روستاها داشتیم بدون خستگی و با روحیه بالا انجام دادیم.

خاطره:حمید صالحی

  • ammardarab



مدت زمان: 1 دقیقه 36 ثانیه 



حجم: 7.74 مگابایت

  • ammardarab

...i love battling with zionists

ammardarab | سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۹ ب.ظ

عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها

i love battling with zionists
  • ammardarab

فراخوان پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار

ammardarab | چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ

آخرین مهلت دریافت آثار در دبیرخانه: 15 آذر ماه 93

برگزاری جشنواره: دی ماه 93 تهران و نقاط مختلف کشور

نحوه ثبت نام: مراجعه به پایگاه ammarfilm.ir

قوانین ثبت نام:

 

·      اثر ارسالی نباید قبلا در جشنواره عمار شرکت کرده باشد.

 

·     فیلم های ارسالی به جشنواره باید دارای فرمت AVI و یا VOB باشند.

·     تکمیل فرم ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی ammarfilm.ir و دریافت کد به ازای هر اثر ثبت شده برای شرکت در جشنواره الزامی است. شرکت کننده موظف است رسید ثبت نام را به همراه اثر به نشانی دبیرخانه ارسال نماید.

·     آثار ثبت نام شده باید حداکثر تا 30 آبان ماه 93 به دبیرخانه جشنواره تحویل شوند.

دریافت فراخوان جشنواره (PDF)


 

  • ammardarab

 در همایش نقش ماندگار رادیو در دفاع مقدس با حضور سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و عزت الله ضرغامی در سالن همایشهای صدا و سیما از اکبر شریعت مداح دارابی نوحه معروف «کربلا کربلا ما داریم می آییم» و دیگر صداهای ماندگار تقدیر شد.


  • ammardarab

ضیافت عماریون دارابی در روزبیست وسوم ماه مبارک رمضان

ammardarab | سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ق.ظ

به گزارش واحد خبری جشنواره عماردرداراب،روز بیست وسوم ماه مبارک رمضان امسال جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان میهمان سفره ی افطاری در دفتر نماینده ولی فقیه به میزبانی گروه جشنواره عمار در داراب بودند.دراین محفل حاج آقا صادقی امام جمعه محترم و آقای انصاری رئیس دفتر ایشان و همینطور آقای قنبرزادگان مشاور مذهبی جشنواره عمار داراب به همراه برخی مسئولین هیات ها ،کانون ها،اعضای مجتمع امام حسن مجتبی (ع)وبرخی از جوانان بادغدغه ی مسائل فرهنگی حضور داشتند.پس از مراسم افطاری آقای انصاری رئیس دفتر امام جمعه محترم  بیاناتی در مورد نقش وعملکرد جوانان در مسائل فرهنگی بااستفاده از تجربیات افرادی که سالها دراین زمینه فعالیت داشته اند واهمیت این موضوع در نظر رهبری و اشاره به اینکه باید درسال فرهنگ واقتصاد با عزم ملی ومدیریت جهادی بایست گام های مهمی در شهرستان برداشته شود همچنین ایشان افزودند که عملکرد گسترده جشنواره عمار در سطح شهرستان داراب بی نظیر بوده و باید به این جوانان جهت پیشبرد مسائل فرهنگی همکاری کرد.

درادامه مراسم حاج آقا صادقی نماینده ولی فقیه درداراب به جوانان توصیه به استفاده معنوی  از روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان نمودندورمز سعادت علما و اولیاا... را انجام واجبات وترک محرمات دانستند.

در حاشیه این محفل برخی جوانان دغدغه هاومسائل فرهنگی شهرستان را بطور رو در رو با نماینده ولی فقیه در میان گذاشتند.

  • ammardarab

«کربلا، کربلا، ما داریم می آییم» پس از 30 سال+فیلم

ammardarab | چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۰۶ ب.ظ
به گزارش واحد خبری جشنواره عمار درداراب به نقل ازگروه جهاد و مقاومت مشرق، «اکبر شریعت» رزمنده 40 ساله‌ی دارابی، زمانی که در «قرارگاه کربلا»، در «ظهر عاشورا»، سروده‌ی ساده‌ و خالی از آرایه های ادبی خود را با شور و حال می خواند، تصور هم نمی کرد که «کربلا، کربلا، ما داریم می آییم» مدتی بعد، به یکی از ماندگارترین یادگارهای سال های دفاع مقدس تبدیل شود. از آن روز به بعد، دیگر کسی «اکبر شربعت» را ندید و خبری از او نداشت اما «کربلا، کربلا»ی او، به بخشی جدایی ناپذیر از تاریخِ دهه ی اول انقلاب تبدیل شد.
30 سال پس از آن «ظهر عاشورا» در «قرارگاه کربلا»، جوانانی از «شیراز» و «تهران»، مردی را که بسیاری تصور می کردند، سال ها پیش، رخ در نقاب خاک کشیده،  یا به شهادت رسیده، در کوچه پس کوچه های «شیراز» پیدا کردند و در آستانه ی نوروز 1392 شمسی، خاطره ی «نبرد برای کربلا»، خانه تکانی شد.
روز سه شنبه، 13 اسفند 1392، در «سازمان فرهنگی-رسانه ای اوج»، از پیرغلام اهل بیت، «اکبر شریعت» تجلیل شد. «اکبر شریعت» 70 ساله، خسته و شکسته دل، بیمار و از نفس افتاده، آمد اما، شکوهِ «کربلا، کربلا، ما داریم می آییم» چنان پر و پیمان بود که پیرمرد را لنگ لنگان، به جایگاه آورد تا همه به تماشا بنشینند، دستاورد فراموشی و روزمره‌گی را. گناهی که تاوان سنگین آن را، مرتکبانش پس خواهند داد.

«کربلا، کربلا، ما داریم می آییم» پس از 30 سال+فیلم
«اکبر شریعت» در «اوج» -13 اسفند 1392

بگذریم... پیرمرد آمد و بزرگوارانه تقاضای حاضران را پذیرفت که یک بار دیگر بخواند: «کربلا، کربلا، ما داریم می آییم». گرچه پارازیت های بی رحمِ زمان، توان را از صدای «اکبر شریعت» بود و لرزش دستانش، دل را می لرزاند اما، شنیدن آن آوای غرور انگیز، از همان حنجره، بار دیگر، اشک را بر چشمان شنوندگان جاری ساخت.
و در پایان تشکر ویژه از از کسی که فرصت این دل‌تکانی و گریستن را برای ما فراهم کرد، «برادرم! احسان حسنی! دمت گرم و سرت خوش باد»

«کربلا، کربلا، ما داریم می آییم» پس از 30 سال+فیلم و عکس
«اکبر شریعت» و تصوبری از برادر شهیدش
  • ammardarab

به گزارش داراب آنلاین به نقل از فارس، شاید کمتر کسی باشد که مداحی دلنشین «اکبر شریعت» را نشنیده باشد، همان مداحی‌ای که در جمع فرزندان حضرت روح‌الله(ره) خوانده شده: «کربلا کربلا ما داریم می آییم ...». به پاس قدردانی از این مداح عزیز مراسمی فردا در سازمان اوج برگزار می‌شود.

  • ammardarab

عمار درمغازه صوتی وتصویری مرکز شهرداراب

ammardarab | شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ب.ظ

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،روز بیست و یکم بهمن ماه 92 یک روز قبل از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی میدان جانبازان(باغ ملی-ازاولین جاهایی که در تاسوعای سال57 مجسمه شاه توسط انقلابیون سرنگون شد)در مرکز شهر داراب حال و هوایی عماری داشت . آقای رمضانی ازمغازه داران صوتی تصویری گروه اکران جشنواره را دعوت کرد که درروزهای پرشور دهه فجر در مغازه ایشان اکران داشته باشندکه با حضور اکیپ عمار "نماهنگ جاودانه های فجر1و2،گزینه های روی میز،مرگ برآمریکا،پایداری،کلیپ های این ده مرد"اکران عمومی شد از نکات قابل توجه حضور عابران ورهگذران در پیاده رو و تماشای فیلم های عمار بودند.



ادامه تصاویر در ادامه مطلب...

  • ammardarab

سردار زهرایی شهید اسلامی نسب عمار زمانه خود

ammardarab | چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ق.ظ

به گزارش سحاب نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو سردار غیب پرور که از یادگاران و فرماندهان دفاع مقدس است در جمع بسیجیان حوزه 12 حضرت صاحب الامر (عج) سپاه ناحیه بقیة الله شیراز که به بهانه سالگرد شهادت شهید اسلامی نسب گردهم آمده بودند از شب های سخت این عملیات و نحوه شهادت و پیدا شدن پیکر مطهر سردار شهید اسلامی نسب گفت.

  • ammardarab

اطلاعیه فروش اینترنتی انیمیشن پیام راشل کوری

ammardarab | چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ق.ظ


کاربران محترم می توانندجهت تهیه این انیمیشن،با ارسال عدد 1  به شماره پیامکی5000290999 نام خود رادرفهرست خریداران این محصول ثبت نمایند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتربا تلفن  7240215-0511تماس حاصل فرمایید.

 

دانلود تیزر انیمیشن پیام راشل کوری واطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید

 

  • ammardarab

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،باتوجه به استقبال مدیران مجتمع آموزشی سما در اکران اول فیلم های عمار در جمع دانش آموزان دبیرستانی و درخواست اکران مجدد از اکران کنندگان فیلم عمار در داراب ،روزدوشنبه 21 بهمن ماه 92 ،فیلم های "درختان حماسی،حق الناس،نماهنگ مرگ برآمریکا،معلمی برای یک استاد"در جمع 70 نفراز دانش آموزان راهنمایی این مجتمع پخش گردیدکه این فیلم ها مورد توجه مخاطبین قرارگرفت .این اکران باتوضیحاتی از جشنواره مردمی فیلم عمارتوسط آقای حسین سیامک دبیر اجرایی جشنواره درداراب پایان یافت.

  • ammardarab

اکران خانوادگی در منزل جانباز-داراب

ammardarab | چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ق.ظ

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،در روزیکشنبه 20بهمن92 ،فیلم های"درختان حماسی،نماهنگ گزینه های روی میز،تیزر انیمیشن راشل کوری" از جشنواره مردمی عمار در محفل خانوادگی با حضور پدربزرگ ، مادربزرگ،دایی وخاله ها در منزل مختار صالحی از جانبازان دفاع مقدس داراب اکران شد .باتوجه به گروه سنی متفاوت و اکران خانوادگی فیلم ها طوری انتخاب شده بود که برای سنین جوان ،نوجوان،کودکان وبزرگسالان متناسب باشد.

  • ammardarab

نمودار کامل گزارش اکران ها درداراب

ammardarab | چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ

96 اکران در 82 نقطه از شهرستان داراب با بیش از 10هزار مخاطب

برای مشاهده کامل گزارش روی تصویر زیر کلیک نمایید.

 

  • ammardarab

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،روز سه شنبه 22 بهمن1392 همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،گروه اکران کننده چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان داراب اختتامیه وآخرین اکران خودرادرسالن اجنماعات دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان وامام جمعه برپا داشتند.

در این دیدار که با حضورجمعی از مسئولان ازجمله امام جمعه محترم حجت السلام والمسلمین حاج آقا صادقی ،آقای انصاری رئیس دفترایشان ، آقای اسدی رئیس آموزش وپرورش شهرستان وآقای قنبر زادگان از فعالان فرهنگی و اجتماعی داراب وتعدادی از بچه های اکران کننده وخانواده هایشان برگزار شد.شروع مراسم با  قرائت قرآن توسط آقای بیگی زاده از اعضای ستاد اکران اغاز شد ،ابتدا آقای صالح پناه شخصیت بارز جشنواره عمار درداراب از حاج آقا صادقی به خاطر عنایات ویژه ایشان و حمایت هایشان قدردانی کرد وبیاناتش را با توضیحاتی پیرامون جشنواره فیلم عماردر کشور واهداف و رویکرداین جشنواره وروند اجرای برنامه ها در شهرستان  ادامه دادند.سپس امام جمعه محترم شهرستان طی سخنانی به بحث ولایت و ولایت مداری وویژگی های رهبری درجامعه اسلامی وهمچنین نقاط برجسته در مدیریت ورهبری امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری اشاره کردندوتلاش دست اندرکاران وکسانی که دربحث بصیرت افزایی درجامعه می پردازندمورد تقدیر قراردادو با خطاب قراردادن جوانانی که دراین کار سهیم بوده اندآنان را سربازان امام زمان(عج)خواندوایشان را تشویق به استمرار این فعالیت ها در سطح شهرستان کردند وقول حمایت بیش ازپیش دراین زمینه رادادند.

در ادامه آقای اسدی رئیس آموزش وپرورش شهرستان که از مدیران ولایتمدارهستندودراکران فیلم های جشنواره اعضای گروه اکران کننده را یاری کردندتا با حضوردرمدارس به روشنگری بپردازند دراین مراسم قول دادندکه بافراهم کردن امکانات حمل ونقل این امکان باشدکه مردم بخش های فورگ ورستاق  که حدود200کیلومتر از مرکز شهرستان فاصله دارند از فیلم های عمار بی نصیب نمانند.

در بخش دیگری از اختتامیه آقای حمیدصالحی رابط وهماهنگ کننده جشنواره فیلم عمار درداراب گزارش کاملی از اکران ها درسطح شهرستان ارائه کردندکه طی این گزارش 96 اکران در82 نقطه از شهرستان بوده وفیلم های عمار در مکان های عمومی ازجمله مدارس،مساجد،حسینیه ها،امامزاده ها،هیئت ها،کانون های فرهنگی،حوزه علمیه وهمچنین منزل شخصی افراد،خانواده شهید و جانباز،مغازه ها و... درداراب ، شهرهاوروستاهای همجواربرپرده اکران رفت وبالغ بر 10هزار نفر مخاطب فیلم های جشنواره بودند.

درپایان اختتامیه  از خواهران وبرادرانی که دربرپایی جشنواره درداراب زحمت زیادی کشیدند وبه ویژه آقای حسین سیامک دبیر اجرایی جشنواره درشهرستان با اهداء تندیس یادبودی که توسط یکی از اعضا تدارک دیده شده بود مورد تقدیر قرارگرفتندواین مراسم با آخرین اکران که 10 دقیقه به طول انجامید خاتمه یافت.

گزارش تصویری در ادامه مطلب

  • ammardarab

اکران در بانک - داراب

ammardarab | دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ق.ظ

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه اکران کننده جشنواره مردمی عمار درداراب در بانک ثامن این شهر ،فیلم های جشنواره به اکران در آمدندو پس از اکران حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی بیاناتی در رابطه با دهه فجر بیان داشتند.  که یکی از جذاب ترین اکران ها در داراب رقم خورد.تاریخ اکران(شنبه 19 بهمن 92)


  • ammardarab

اکران در کارگاه ساختمان -هنرستان 17شهریور داراب

ammardarab | دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ق.ظ

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،"درختان حماسی،جاودانه های فجر،کرایه هاآماده"فیلم هایی بودند که در روز شنبه 19 بهمن92 در مکان کارگاه رشته ساختمان هنرستان 17شهریور داراب اکران شد.لازم به ذکر است که100نفراز دانش آموزان دبیرستانی در این اکران حضور داشتند


  • ammardarab

اکران های زنجیری+چهارمین اکران در امامزاده ابوالقاسم(ع)

ammardarab | دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،طبق رسم هرهفته بچه های کانون تخصصی نشر شهادت داراب بعد از محفل انس با اهل بیت (ع)فیلم "درختان حماسی و تیزر راشل تودی"به اکران در آمدوبعد از اکران هم کرسی آزاد اندیشی دینی (که این هفته موضوع بحث پیرامون قرآن کتاب جاویدان بود)با حضور20 نفر از اعضای این کانون در محل مسجد امامزاده ابوالقاسم(ع) انجام پذیرفت.تاریخ اکران(پنجشنبه 17 بهمن92)

  • ammardarab

اکران در مسجد امام حسن عسکری(ع)«مسجد خیاطی سابق»-داراب

ammardarab | يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲ ب.ظ

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،همزمان با جشن میلاد امام یازدهم در مسجد امام حسن عسکری (ع) یا همان مسجد خیاطی سابق در جمع نمازگزاران محله ی طالقانی داراب در روز جمعه 18بهمن 92-فیلم "من مدیر جلسه ام "پخش گردیدکه از استقبال خوب نمازگزاران روبرو شد همچنین حجت الاسلام رحیمی بعد از اکران سخنرانی پیرامون امام حسن عسکری (ع) داشتند.لازم بذکر است که مسجد محله ی طالقانی یکی از تاثیر گزارترین مساجد شهر داراب به شمار می آید.

  • ammardarab

شاهدان اکران عمار در دبیرستان شاهد-داراب

ammardarab | شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱ ب.ظ

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد هم شاهد اکران فیلم های "دست برتر،حق الناس،کرایه ها آماده"از جشنواره عمار شدند.تاریخ اکران(چهارشنبه 16بهمن 92)

  • ammardarab

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،در تاریخ 17بهمن92-آقای نعمتی از اهالی روستای ساچون شهرستان زرین دشت با فراهم آوردن وسیله ایاب وذهاب ودعوت از بچه های اکران کننده جشنواره عمار درداراب بانی اکران فیلم "من مدیر جلسه ام "در مسجد صاحب الزمان این روستا شدند .ویکی از دور ترین نقطه اکران از داراب انجام گرفت .

  • ammardarab

به گزارش واحد خبری اکرانهای مردمی جشنواره عمار در داراب،رو زیکشنبه 13بهمن-230 نفراز دانش آموزان دبیرستان دخترانه امام خمینی(ره)  داراب پذیرای فیلم های"کرایه هاآماده،حق الناس،آواز نور ،قدرت برتر"از جشنواره مردمی عمار شدند.

  

  • ammardarab